5 5клас
26.05.2020
Виконайте вправи
19.05.2020
26.05.2020
Виконайте вправи
19.05.2020
Шановні 5-класники!
Пропоную виконати вам обов'язково до 20.05.2020!!! Олімпіада буде зарахована як контрольна робота. Бажаю успіхів!
VI Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» (Весна 2020)
Інструкція учню
- Зайти на сторінку naurok.ua/start, ввести наданий вчителем пароль та обрати олімпіаду або конкурс.
- Виконати завдання у відведений для цього час.
- Після оголошення результатів отримати нагороди.(після 22.05.2020)
Алгоритм входу
1. вхід для учня "На Урок"
2.ввести пароль, виданий вчителем
3.Зарєєструватись
4. Перейти до виконання завдань
5.Ознайомитись з правилами і почати олімпіаду
Алгоритм входу
1. вхід для учня "На Урок"
2.ввести пароль, виданий вчителем
3.Зарєєструватись
4. Перейти до виконання завдань
5.Ознайомитись з правилами і почати олімпіаду
ПАРОЛЬ КОЖНОГО УЧНЯ 5-А класу
Богославська Вероніка 78344тяга
Масюта Артем 17764маля
Жариков Артем титр81090
Коновал Ксенія ценз12581
Буцик Дар'я теїн06768
Ставінчук Дмитро 79339кіпр
Рибкіна Аріна 33320корд
Гончарова Уляна ящик48670
Щербань Дмитро 18619їзда
Юрченко Маргарита тяга72132
Бубенець Кирило слиж17393
Васильцова Анастасія хода23928
Лугина Артем жона14180
Ткаченко Вероніка сіла84744
Руденок Даниїл 45208ліки
Ліпський Микола 63497чина
Вороний Давид раут21492
Заболотна Альона 93765змах
Клименко Олександр 33042чілі
Мандрикін Тихон указ36959
Сорбат Максим шанс48913
Уколенко Софія галс12403
Цегельник Іван 30806мамо
Черновол Єлісей 75070кмет
Пустовойт Олег
50227бреш
5 клас - 12.05.2020
Тема: Дозвілля, турбота про здоров'я колись і тепер
Завдання
1. Прочитати матеріал параграфа.
2 .Переглянути презентацію
3. Виконати тести
Любі учні! В тесті робіть одну спробу!!!
Код доступу 297115
Використати цей код,відкривши посилання
5 клас -05.05.2020
Тема: Праця і господарство. Село та місто.
Завдання.
1.Прочитати матеріал параграфа 22-23 .
2. Переглянути відео " Село в минулому і сьогодні"
"Праця і господарство"
3. Виконати тести
Код доступу 708791
Використайтецей код,відкривши посилання
join.naurok.ua
join.naurok.ua
5 клас -28.04.2020
Тема Узагальнення "Дослідники історії"
Завдання.
1.Повторити матеріал параграфів 19-21.2. Виконати тести за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/1XmH98Zmj0YGEeRPqs80_LnFkHmiQCIaDROwGPLDG0H8/edit
3.Переглянути відеоурок для візуального повторення
https://www.youtube.com/watch?v=YB5qotrQwR8
5 клас- 21.04.2020
Тема: Практичне заняття " Родинне дерево. Історія моєї родини - частина історії України"
Завдання.
1. Ознайомитись з матеріалом параграфа 21.2. Переглянути презентацію за посиланням
https://naurok.com.ua/prezentaciya-praktichne-zanyattya-rodinne-derevo-istoriya-moe-rodini---chastina-istori-ukra-ni-168384.htm
3.Створити дерево своєї родини, сфотографувати та переслати на Вайбер. При відновленні занять в школі обовязково здати кожному учню "ДЕРЕВО СВОЄЇ РОДИНИ"
Мій Номер 0996165982
5 клас -14.04.2020
Тема : Історія, історики, письменники й поети.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал параграфа 20, виписати в зошит імена видатних істориків, розглянути їх портрети в підручнику.
2. Переглянути презентацію за посиланням
3. Виконати тести за посиланням
5клас - 07.04.2020
Тема: Дослідники історії. Головні цілі пізнання минулого.
Завдання.
1. Прочитати матеріал підручника
2. Переглянути презентації за посиланням
https://naurok.com.ua/prezentaciya-litopisci-ukra-nsko-istori-165182.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-kozacki-litopisi-146727.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-kozacki-litopisi-146727.html
3.Схарактеризувати
за поданим планом запропоновані пам’ятки в зошитах (Б. Хмельницький, монумент
«Батьківщина-мати, Володимир Великий)
План
- Назва
пам’ятки.
- До
якої категорії належить (усна, писемна чи речова).
- Де
знаходиться.
- До
якого історичного періоду належить.
- З якими подіями пов’язана.
- Професія історика досить цікава і захоплююча, схожа на роботу детектива. Аби знайти якусь нову інформацію про минуле вченим треба провести певне дослідження.
- Історичним дослідженням називають пошук нових знань про минуле на підставі вивчення історичних джерел.
-
Які бувають історичні джерела? Речові, письмові, усні, візуальні.Важливими завданнями істориків є: з’ясувати за допомогою джерел інформацію про певні події минулого; визначити, які події є фактами, а які – вигадкою авторів (якщо джерела є писемними або усними); з’ясувати всі обставити цієї події, тобто передумови, причини, привід до події, її суть, результат і наслідки.Історичний факт – справжня, не вигадана подія, тобто те що відбулось насправді.
- Історичні діячі – люди, діяльність яких суттєво вплинула на життя суспільства в минулому, на перебіг конкретних подій. Дослідивши та зіставивши всі історичні джерела про якусь подію, або історичного діяча історик подає своє бачення минулого, тобто історичний образ.
- Історичний образ – результат відображення того чи іншого історичного факту в думках людини, у працях істориків
- Історичні праці про Україну та їхні автори.
- «Повість минулих літ»
- Галицько-Волинський літопис
- Козацькі літописи
До наших днів дійшли три козацькі літописи: Самовидця, Григорія Граб’янки, Самійла Величка.
5 клас 24.03.2020
Тема: Революція Гідності
Завдання.
1. Опрацювати параграф 18, розглянувши малюнки та портрети.
2. Переглянути презентацію за посиланням
3. Виконати тест- контроль за посиланням
5 клас 17.03.2020
Тема: Проголошення незалежності України
Завдання:
1.Прочитати матеріал параграфа 17, виписвти терміни і дати в зошит.
2. Переглянути відео за посиланням :https://www.youtube.com/watch?v=HGg7taje80s
3. Виконати тести
10.02-11.02.2020 Шановні учні! Продовжується дистанційне навчання.
Тема: Козацька Україна
Завдання:
1. Прочитати
текст підручника с.70-71
2.
Переглянути
відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBJYoLUCdVU
та
дати оцінку видатним гетьманам.
31.01.-07.02.2020
Шановні п’ятикласники! Пропоную вам виконати наступні завдання:
1.Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=mcyltfPeW2U
2. Дати відповіді на питання вікторини з теми «Козацька Україна» в зошитах
1.Як називається довгий козацький чуб?
|
2.Як називався чоловік, що керував козацьким куренем?
|
3.Як називався козацький човен?
|
4.Хто був першим отаманом Запорозької Січі?
|
5.Як називається символ гетьманської влади?
|
6.На якому дніпровому острові знаходилася перша з відомих козацьких січей
|
7.Як називалися широкі козацькі штани?
|
8.Кому вхід на Січ був суворо заборонений?
|
9.Яких козаків називали «сиднями» та «гніздюками»?
|
10.Козацькі хутори, які використовувалися для праці.
|
11.Які злочини вважалися серед козаків найтяжчими і за них карали смертю?
|
12.Як називалися символи влади старшини у козаків?
|
13.Скільки куренів існувало на Січі в період її розквіту?
|
14.Якої довжини була козацька «чайка»?
|
15.Скільки великих порогів існувало на Дніпрі?
|
16.Скільки існувало всього Запорозьких Січей?
|
17.Якої висоти був козацький бунчук?
|
18.Скільки осіб максимально могла вмістити козацька «чайка»?
|
19.Найвідоміший козацький танок.
|
20.Найвідоміша козацька страва.
|
Тема: Українська держава в різні часи свого існування на історичних картах.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ:1. Переглянути відео.
- Київська Русь.Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KiBRmxVYSRY- Галицько-Волинська держава. Переглянути відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=cr6bdU_r__I- Козацька держава. Переглянути відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=VgmXU7mKwrE- Сучасна Україна . Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dUpTjDqjQoo2.Записати таблицю в зошит
Дата
Держава
Столиця
Х-ХІ (ХІІ) ст..
Київська Русь
Київ
ХІІІ-ХV ст..
Галицько-Волинська держава
Холм
1649 р. – 1764 рр.
Козацька держава
Чигирин
1991 р. -…
Україна
Київ
3. Виконати завдання письмово в зошитах.
1) Про́стір — протяжність, на якій розташовані об’єкти. 2) Зменшене зображення поверхні Землі або її частини називається глобусом.
3) Атлас — збірка карт.
4) Усі карти поділяються на політичні, географічні, історичні, економічні, синоптичні тощо.5) До географічних об’єктів відносять ліси, степи, річки, озери, моря.6) До історичних об’єктів відносять види ґрунтів, зміни погоди, шляхи міграції тварин.7) На історичних картах історичні об’єкти межують поряд з географічними об’єктами.8) Легенда карти — умовні позначки, за допомогою яких можна прочитати історичну карту.Решта завдань – шляхом доповнення речення.9) Міста позначають … (кружечком, колом)10) Місця визначних битв позначають … (хрестиком або перехрещеними мечами)
11)Кордони, межі держав або областей позначають… (суцільною або переривистою лінією)
4. Прочитати параграф 4, намалювати герб своєї родини на А4.
Дата
Держава
Столиця
Х-ХІ (ХІІ) ст..
Київська Русь
Київ
ХІІІ-ХV ст..
Галицько-Волинська держава
Холм
1649 р. – 1764 рр.
Козацька держава
Чигирин
1991 р. -…
Україна
Київ
Немає коментарів:
Дописати коментар