5 клас

5     5клас
26.05.2020
Виконайте вправи


19.05.2020
    Шановні 5-класники! 

Пропоную виконати вам  обов'язково до  20.05.2020!!! Олімпіада буде зарахована як контрольна робота. Бажаю успіхів!


VI Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» (Весна 2020)


Інструкція учню

  • Зайти на сторінку naurok.ua/start, ввести наданий вчителем пароль та обрати олімпіаду або конкурс.
  • Виконати завдання у відведений для цього час. 
  • Після оголошення результатів отримати нагороди.(після 22.05.2020)

Алгоритм  входу
1. вхід для учня "На Урок"
2.ввести пароль, виданий вчителем
3.Зарєєструватись
4. Перейти до виконання завдань
5.Ознайомитись з правилами і почати олімпіаду

ПАРОЛЬ  КОЖНОГО УЧНЯ 5-А класу


   Богославська Вероніка 78344тяга

    Масюта Артем               17764маля

    Жариков Артем            титр81090 

    Коновал Ксенія             ценз12581

    Буцик Дар'я                   теїн06768

    Ставінчук Дмитро         79339кіпр

    Рибкіна Аріна                33320корд

    Гончарова Уляна           ящик48670

    Щербань Дмитро          18619їзда

    Юрченко Маргарита     тяга72132

    Бубенець Кирило          слиж17393

    Васильцова Анастасія  хода23928

    Лугина Артем                жона14180

    Ткаченко Вероніка        сіла84744

    Руденок Даниїл            45208ліки

    Ліпський Микола          63497чина

    Вороний Давид            раут21492

    Заболотна Альона       93765змах

   Клименко Олександр    33042чілі

    Мандрикін Тихон           указ36959 

Сорбат Максим             шанс48913

 Уколенко Софія             галс12403
  
Цегельник Іван                30806мамо

Черновол Єлісей          75070кмет


ПАРОЛЬ КОЖНОГО УЧНЯ 5-Б класу

Белоус Сергій
94693еман
Алпанова Софія
05905улус
Коноваленко Нікіта
67373луза
Кондратенко Ілля
теля12834
Ковтун Євген
бета40115
Корнієнко Радислав
98084буян
Марфіч Дмитро
68169комі

Матющенко Валерія
дрен29963
Мігерин Іван
мана03761
Красняк Яна
щока37662
Панченко Катерина
фонд96747
Цимбал Олеся
57125бутс
Ходьков Андрій
плов59588
Піпчак Даниїл
19658пенс
Сборщик Назар
49330нерв
Сібілев Максим
42633шурф
Черкай Вікторія
28297ярус
Черкай Марія
тюрк25102
Кобзева Діана
табу88227
Мязін Матвій
57174скоп
Ніколай Ірина
гаус15288
Пустовойт Олег
50227бреш
5 клас - 12.05.2020
   Тема: Дозвілля, турбота про здоров'я  колись і тепер
  Завдання
  1. Прочитати матеріал параграфа.
  2 .Переглянути презентацію
  3. Виконати тести
 Любі учні! В тесті робіть одну спробу!!!
   Код доступу 297115
Використати цей код,відкривши посилання

4. За бажанням !!! (особливо тим, хто проходив не всі завдання за попередні уроки) створити малюнок або колаж "Ігри та довкілля мої та моїх батьків". Переслати на Вайбер 0996165982

5 клас -05.05.2020
  Тема:  Праця і господарство. Село та місто.
  Завдання.
  1.Прочитати матеріал  параграфа 22-23 .
  2. Переглянути відео " Село в минулому і сьогодні"
   "Праця і господарство"
    
   3.  Виконати тести
   Код доступу 708791
Використайтецей код,відкривши посилання
join.naurok.ua


5 клас -28.04.2020

 Тема Узагальнення  "Дослідники історії"
 Завдання. 
   1.Повторити матеріал параграфів 19-21.
   2. Виконати тести за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/1XmH98Zmj0YGEeRPqs80_LnFkHmiQCIaDROwGPLDG0H8/edit
    3.Переглянути відеоурок для візуального повторення
    https://www.youtube.com/watch?v=YB5qotrQwR8


    
           5 клас- 21.04.2020
 Тема: Практичне заняття " Родинне дерево. Історія моєї родини - частина історії України"
Завдання. 
  1. Ознайомитись з матеріалом параграфа 21.
 2. Переглянути презентацію за посиланням 
 https://naurok.com.ua/prezentaciya-praktichne-zanyattya-rodinne-derevo-istoriya-moe-rodini---chastina-istori-ukra-ni-168384.htm
  3.Створити дерево своєї родини, сфотографувати та переслати на Вайбер. При відновленні занять в школі обовязково здати кожному учню "ДЕРЕВО СВОЄЇ РОДИНИ"
   Мій Номер 0996165982



 5 клас -14.04.2020
 Тема : Історія, історики, письменники й поети.
 Завдання.
 1. Опрацювати матеріал параграфа 20, виписати в зошит  імена видатних істориків, розглянути їх портрети в підручнику.
 2.   Переглянути презентацію за посиланням

  3. Виконати  тести за посиланням




5клас - 07.04.2020
 Тема: Дослідники історії. Головні цілі пізнання минулого.
Завдання.
1. Прочитати матеріал підручника 
2. Переглянути презентації за посиланням 
3.Схарактеризувати за поданим планом запропоновані пам’ятки в зошитах (Б. Хмельницький, монумент «Батьківщина-мати, Володимир Великий)
      План
  1. Назва пам’ятки.
  2. До якої категорії належить (усна, писемна чи речова).
  3. Де знаходиться.
  4. До якого історичного періоду належить.
  5. З якими подіями пов’язана.
  6. Професія історика досить цікава і захоплююча, схожа на роботу детектива. Аби знайти якусь нову інформацію про минуле вченим треба провести певне дослідження.
  7. Історичним дослідженням називають пошук нових знань про минуле на підставі вивчення історичних джерел.
  8.  Які бувають історичні джерела? Речові, письмові, усні, візуальні.
    Важливими завданнями істориків є: з’ясувати за допомогою джерел інформацію про певні події минулого; визначити, які події є фактами, а які – вигадкою  авторів (якщо джерела є писемними або усними); з’ясувати всі обставити цієї події, тобто передумови, причини, привід до події, її суть,  результат і наслідки.
    Історичний факт – справжня, не вигадана подія, тобто те що відбулось насправді. 
  9. Історичні діячі – люди, діяльність яких суттєво вплинула на життя суспільства в минулому, на перебіг конкретних подій. Дослідивши та зіставивши всі історичні джерела про якусь подію, або історичного діяча історик подає своє бачення минулого, тобто історичний образ.
  10. Історичний образ – результат відображення того чи іншого історичного факту в думках людини, у працях істориків
  11.    Історичні праці про Україну та їхні автори.
  12. «Повість минулих літ»
  13. Галицько-Волинський літопис
  14. Козацькі літописи

    До наших днів дійшли три козацькі літописиСамовидця, Григорія Граб’янки, Самійла Величка.
5 клас 24.03.2020
 Тема: Революція Гідності
Завдання.
1. Опрацювати параграф 18, розглянувши малюнки та портрети.
2. Переглянути презентацію за посиланням
3. Виконати тест- контроль за посиланням


 5 клас 17.03.2020
Тема: Проголошення незалежності України
Завдання:
1.Прочитати матеріал параграфа 17, виписвти терміни і дати в зошит.
2. Переглянути відео за посиланням :https://www.youtube.com/watch?v=HGg7taje80s
3. Виконати тести 
    

10.02-11.02.2020   Шановні учні! Продовжується дистанційне навчання.

Тема: Козацька Україна

Завдання:

1.    Прочитати текст підручника с.70-71

2.    Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yBJYoLUCdVU


та дати оцінку  видатним гетьманам.

31.01.-07.02.2020

   Шановні п’ятикласники! Пропоную вам виконати наступні завдання:


1.Переглянути відео за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=mcyltfPeW2U

2. Дати відповіді на питання вікторини з теми «Козацька Україна» в зошитах
1.Як називається довгий козацький чуб?
2.Як називався чоловік, що керував козацьким куренем?
3.Як називався козацький човен?
4.Хто був першим отаманом Запорозької Січі?
5.Як називається символ гетьманської влади?
6.На якому дніпровому острові знаходилася перша з відомих козацьких січей
7.Як називалися широкі козацькі штани?
8.Кому вхід на Січ був суворо заборонений?
9.Яких козаків називали «сиднями» та «гніздюками»?
10.Козацькі хутори, які використовувалися для праці.
11.Які злочини вважалися серед козаків найтяжчими і за них карали смертю?
12.Як називалися символи влади старшини у козаків?
13.Скільки куренів існувало на Січі в період її розквіту?
14.Якої довжини була козацька «чайка»?
15.Скільки великих порогів існувало на Дніпрі?
16.Скільки існувало всього Запорозьких Січей?
17.Якої висоти був козацький бунчук?
18.Скільки осіб максимально могла вмістити козацька «чайка»?
19.Найвідоміший козацький танок.
20.Найвідоміша козацька страва.

      

Тема: Українська держава в різні часи свого існування на історичних картах.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ:1.      Переглянути відео.
-          Київська Русь.Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KiBRmxVYSRY-          Галицько-Волинська держава. Переглянути відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=cr6bdU_r__I-          Козацька держава. Переглянути відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=VgmXU7mKwrE-          Сучасна Україна . Переглянути відео за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=dUpTjDqjQoo2.Записати таблицю в зошит
Дата
Держава
Столиця
Х-ХІ (ХІІ) ст..
Київська Русь
Київ
ХІІІ-ХV ст..
Галицько-Волинська держава
Холм
1649 р. – 1764 рр.
Козацька держава
Чигирин
1991 р. -…
Україна
Київ
 3.      Виконати завдання письмово в зошитах.
1)   Про́стір — протяжність, на якій розташовані об’єкти. 2)   Зменшене зображення поверхні Землі або її частини називається глобусом.
3)   Атлас — збірка карт.
4)   Усі карти поділяються на політичні, географічні, історичні, економічні, синоптичні тощо.5)   До географічних об’єктів відносять ліси, степи, річки, озери, моря.6)   До історичних об’єктів відносять види ґрунтів, зміни погоди,  шляхи міграції тварин.7)    На історичних картах  історичні об’єкти межують поряд з географічними об’єктами.8)   Легенда карти — умовні позначки, за допомогою яких можна прочитати історичну карту.Решта завдань – шляхом доповнення речення.9)   Міста позначають … (кружечком, колом)10) Місця визначних битв позначають … (хрестиком або перехрещеними мечами)
11)Кордони, межі держав або областей позначають… (суцільною або  переривистою лінією)
  4.      Прочитати параграф 4, намалювати герб своєї родини на А4.







Немає коментарів:

Дописати коментар